29 Aralık 2010 Çarşamba

YILLAR

Yıllar yılları çağırdı durdu

Çağırmayın dedikçe inada vurdu

Her geçen yıl yüzüme bir çizik vurdu

O kahve saçlarım şimdi ak oldu

Pembe yanaklarım bir muma döndü

Yıllar gençliğimi aldı götürü…

 

Türlü çerez sofralarla karşıladım ben sizi

Güzel yurdum adım adım gezdirdim hepinizi

Yazın sıcak plajlarda

Kışın dağda kayaklarda

İlkbaharda sonbaharda kaplıcada….

 

Yetmedi mi iyliklerim beni benden aldınız

Hain yıllar her biriniz birer kamçı vurdunuz

Yetmez gibi uzak yakın sevdiklerim aldınız

Nettim size yudum yudum enerjimi çaldınız

Yıllar yıllar hain yıllar ahh yılar…

                                               29 aralık 2010

 

 

 

 

1 yorum:

  1. Merhaba,
    14 Şubat Dünya Öykü Gününde DAMLA/ ÖYKÜ ÖZEL SAYISINI çıkarmayı düşünüyoruz. Bu konudaki çağrımız “Bloglardan Seçmeler”de yayınlandı. Özel sayı için öykülerinizi göndermenizi önemle rica ediyoruz.
    Not: Sitemizi ziyaret edenlerin sayısı sınırlıdır. Biz de birçok siteye ulaşamıyoruz. Onun için de yardımlarınızı bekliyoruz. Bu etkinliğe katılmaları için bloglarda yazanları teşvik ederseniz memnun olurum.
    İyi günler dileğiyle.

    YanıtlaSil